מנהלת גן תקשורתי במכון להתפתחות הילד בבית החולים אדמונד ולילי ספרא לילדים במרכז הרפואי שיבא, תל השומר.
שינויים מרכזיים בקריטריונים לאבחון אוטיזם על פי DSM-5.
תקופת המעבר מהגן לבית הספר הינה תקופה מורכבת, איך ניתן לעבור את השינוי הזה בשלום?
טיפים להורים לסייע לילד לעבור בהצלחה את המעבר מהגן לכיתה א’ ולהתמודד עם השינויים הצפויים.
תקופת המעבר מהגן לבית הספר הינה תקופה מורכבת עבור ההורים ועבור ילדם. מעבר לתיק הכבד מלא הספרים, מוטל על הילד גם “תיק” מלא ציפיות. אותן ציפיות כוללות בין היתר את הישגיו האקדמיים ואת הישגיו החברתיים: כולם רוצים שהילד שלהם יהיה מצטיין, פופולארי ואם אפשר אז גם חביב המורה.
שינויים מרכזיים בקריטריונים לאבחון אוטיזם על פי DSM-5.
מאמר זה מציג את הקשר בין תחושת מסוגלות להצלחת ילדים עם קשיים מוטורים בעת ביצועים מוטורים.
אתגרי מורים ותלמידים בכיתות מחוננים עם לקויות למידה מילוליות: שיטות התמודדות חדשניות לתמיכה במיצוי הפוטנציאל.