כיצד שמירה על סדר יום משפיעה על השעון הפנימי ועוזרת להתמודדות עם סטרס ותקופות משבר.
Specialization: קידום מיומנויות תפקודיות
שיחה בזום בין שתי קלינאיות תקשורת בנושא עבודת קלינאי תקשורת בשנה הראשונה לחיים.
הרצאה בזום על ידי רבקה לב, פיזיותרפיסטית ומדריכת הורים.
הרצאה בזום – הטיפול המשלים על רצפת אגן לילדים והדרכת הורים.
מפגש הדרכה בזום על כתיבה פשוטה ומונגשת לאתר העמותה הישראלית להתפתחותה הילד ושיקומו ע”י אורנית ומיכל מהמכון הקוגניטיבי.
הרצאה המסבירה על התפתחות התחום טלה-רפואה ועל יכולת השימוש במדיה זו.
סרטון המציג את הרובוט קספר, אשר יצר ד”ר בן רובינס ונועד לטיפול בילדים עם אוטיזם.
כיצד מודל ה-ICF יכול לשפר שיתופי פעולה בטיפול ושיקום ילדים ולהשפיע על איכות חייהם.
كيف يؤثر تصميم وتكييف البيئة على نمو الأطفال، خاصة في حالات التأخر التنموي.
חשיבות הסביבה הטבעית והיומיומית בלמידה ותרגול מיומנויות בקרב תינוקות וילדים.
המאמר מתאר מה הם המטרות העיקריות בטיפול בגילאי הילדות ומסביר את חשיבות בחירת המטרה לקידום ההתפתחות של הילד.
המאמר נועד להאיר ולהסביר – מה זה סדים וכיצד הם יכולים לעזור ולתמוך בטיפול בילד.
תקשורת תומכת וחליפית (=תת”ח) הוא מערכת של אמצעים היכולים לסייע לכל מי שהדיבור שלו אינו מספיק כדי ליצור תקשורת יעילה.
תהליך שיתופי בין מטפלים למשפחה ליצירת תוכנית טיפול מותאמת אישית לשיפור תפקוד הילד.
כיצד המטען הגנטי והסביבה משפיעים יחד על התפתחות הילדים? תיאוריה דינמית להסבר הקשר בין גנטיקה, סביבה ולמידה.