גולוס, ויינטראוב, איטקין, בן-צור וואטרו, 2024 – בית הספר לריפוי ועיסוק, האוניברסיטה העברית בירושלים.
מה ההבדל בין גדילה להתפתחות, ואיך הם משפיעים זה על זה?
כלי תצפיתי מעודכן להערכת השתתפות ותפקוד ילדים עם אוטיזם בפעילויות יום-יום במסגרת הגן, המספק תובנות למרפאים בעיסוק וצוותים חינוכיים.
גרסה מעודכנת לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO).
כלי תצפיתי זה פותח במטרה להעריך השתתפות ילדים בפעילויות יום-יום במסגרת הגן על ידי מרפאים/ות בעיסוק. הכלי מבוסס על מספר מודלים ותצפיות בריפוי בעיסוק. הכלי נבדק במסגרת מספר מחקרים שנעשו בארץ בקרב מגוון אוכלוסיות (ילדים עם וללא מוגבלויות וילדים ממגזרים שונים) ונמצא עם מ דדים פסיכומטריים טובים.
גרסה עדכנית פותחה והותאמה גם לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO), בשיתוף פעולה עם אלו”ט.
מה ההבדל בין גדילה להתפתחות, ואיך הם משפיעים זה על זה?
הדרכה להורים: כך תוכלו להעשיר את כישורי השפה של ילדכם באמצעות פעילויות יומיומיות ומשחקים חווייתיים בבית.
חשיבות השתתפותם של ילדים עם מוגבלויות בפעילויות יומיומיות והשפעתה על איכות חייהם והתפתחותם.