מרצה לתואר שני בחינוך מיוחד במכללה ללימודים אקדמיים באור יהודה בנושא לקויות למידה, שילוב והפרעות התנהגות. דוקטורנטית בחינוך באוניברסיטת דרבי.
כיצד לתמוך בהתפתחות תינוק שנולד פג באמצעות מגע, אחיזה ואינטראקציה מותאמת בחודשים הראשונים לחייו.
אתגרי מורים ותלמידים בכיתות מחוננים עם לקויות למידה מילוליות: שיטות התמודדות חדשניות לתמיכה במיצוי הפוטנציאל.
וזו לא הסיבה היחידה שבגללה כדאי להיות חבר!
כיצד לתמוך בהתפתחות תינוק שנולד פג באמצעות מגע, אחיזה ואינטראקציה מותאמת בחודשים הראשונים לחייו.
ההתמודדות עם קבלת אבחנה של ילד עם צרכים מיוחדים – בין רגשות עזים לתקווה וצמיחה אישית.
התאמה תרבותית של כלי PIC-ME להערכת תפקודי ניהול בקרב ילדים חרדים, תוך שיפור הדיוק והרגישות התרבותית בהליכי האבחון.