מרצה לתואר שני בחינוך מיוחד במכללה ללימודים אקדמיים באור יהודה בנושא לקויות למידה, שילוב והפרעות התנהגות. דוקטורנטית בחינוך באוניברסיטת דרבי.
הבנת תהליך קבלת האבחנה ומשמעותה לטיפול, לקידום הילד ולהתמודדות המשפחתית.
אתגרי מורים ותלמידים בכיתות מחוננים עם לקויות למידה מילוליות: שיטות התמודדות חדשניות לתמיכה במיצוי הפוטנציאל.
וזו לא הסיבה היחידה שבגללה כדאי להיות חבר!
הבנת תהליך קבלת האבחנה ומשמעותה לטיפול, לקידום הילד ולהתמודדות המשפחתית.
دليل للآباء: فهم أنواع النوبات عند الأطفال وكيفية التعامل مع حالات الطوارئ.
איך דו לשוניות משפיעה על התפתחות השפה של ילדים, ומתי כדאי לפנות לאבחון?