גליה מזור

רופאת ילדים כ40 שנה , מנהלת מכון להתפתחות הילד בבית חולים העמק 35 שנה.
עובדת ב: התפתחות הילד ,קופת חולים לאומית , יוקנעם.

וירג’יני סלאמה- מארון

מרפאה בעיסוק התפתחותית בעלת תואר שני, ויותר מ 10 שנות ניסיון.
מומחית לטיפול בילדים עם קשיי קשב וריכוז לפי גישת ה- Cog-Fun.
מלווה התפתחותית להורים לתינוקות בשנת החיים הראשונה שלהם.
עובדת ב: התפתחות הילד- מאוחדת שירותי בריאות.

דנה גיל

סיימתי לימודי BPt באונ׳ תל אביב ועובדת בהתפתחות הילד של מכבי כפיזיותרפיסטית התפתחותית משנת 1987.
כעשור עוסקת בהנחיית סדנאות להורים ותינוקות + עיסוי תינוקות. טיפול וליווי משפחות בתחום של רצפת אגן ילדים – בקשיים בשליטה על הצרכים.
בימים אלו אני מסיימת את לימודי בהדרכת הורים בגישה המערכתית ומתחילה לקבל הורים להדרכה.
עובדת כעצמאית באור עקיבא והסביבה: טיפולים בקליניקה ובביקורי בית, כמו כן מקבלת ביחידה להתפתחות הילד של מכבי שרותי בריאות בזכרון יעקב.
מענה מרגיע , מקצועי, ומותאם לצרכי ההורים ולילדיהם.

רוני בן נתן

בעלת ניסיון של 8 שנים, עבדתי לאורך השנים בעמותת אלווין עם פעוטות עם אבחנות מגוונות, בגנים תקשורתיים ובהתפתחות הילד. כחלק מהניסיון שצברתי, והידע המתמיד אותו אני שואפת לרכוש בקורסים נוספים, ישיבות ובאופן עצמאי, גם הפכתי למדריכת פיזיותרפיסטים, מנהלת מעון שיקומי ותקשורתי בעמותת אלווין ורכזת מקצועית של סקטור סייעות בעמותה. בנוסף, אני בלימודי תואר שני בהתפתחות הילד באוניברסיטת חיפה.

פרופ’ נתנאל צלניק

מומחה לנוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד. רופא ותיק. עוסק בתחום מעל 35 שנה.
אבחון רפואי נוירו-התפחחותי ואבחון הפרעות קשב וריכוז.
בעבר ניהלתי את מערך מכוני התפתחות הילד של הכללית בחיפה כיום גימלאי עובד באופן פרטי. בקופה במרפאה נוירולוגית לילדים אבל לא בדיקות התפתחותיות.

אסתי דיקשטין

תואר ראשון ושני.
פיזיותרפיה התפתחותית.
מגוון הכשרות.
עובדת ב: מאוחדת, מכללת גורדון.

רחל צור המברה

שמי רחל צור המברה ואני מלווה משפחות לילדים מיוחדים כבר 25 שנה. עוזרת להם לזהות את הקשיים של ההורה ושל הילד וממקדת מטרות לטיפול גם עבור ההורה וגם עבור הילד כשני תהליכים מקבילים שמסייעים להתקדמות של המשפחה כולה. ההורים מקבלים מענה רגשי ומענה הקשור לאינטראקציה עם הילד. הילד מקבל אימון באינטראקציות חברתיות לשיפור תפקודים ניהוליים.
עובדת ב: מרכז מבטים. המרכז הינו מרכז ייחודי ומשתמש בכלים מבוססי מחקר. הטיפול מתמקד בדינמיקה שבין ההורה לילד ומספק כלים לנהל אינטראקציה שמקדמת את התפתחות הילד בתקשורת, בשפה ובחשיבה.