קלינאית תקשורת, מנהלת חטיבת טיפולי שפה ודיבור בשטיינר.
לקויות למידה: הגדרות, מאפיינים ואבחון – כל מה שחשוב לדעת כדי לתמוך בילדים עם קשיים אקדמיים ורגשיים.
מהי תקשורת תומכת וחליפית (תת”ח) ולמי היא מיועדת?
וזו לא הסיבה היחידה שבגללה כדאי להיות חבר!
לקויות למידה: הגדרות, מאפיינים ואבחון – כל מה שחשוב לדעת כדי לתמוך בילדים עם קשיים אקדמיים ורגשיים.
כיצד מודל ה-ICF יכול לשפר שיתופי פעולה בטיפול ושיקום ילדים ולהשפיע על איכות חייהם.
מאמר זה מבוסס על הרצאה שהועברה במסגרת העמותה הישראלית לריפוי בעיסוק בנושא ליקויים בויסות חושי באוניברסיטת תל אביב בנובמבר 2012.