גולוס, ויינטראוב, איטקין, בן-צור וואטרו, 2024 – בית הספר לריפוי ועיסוק, האוניברסיטה העברית בירושלים.
השפעת הנגישות הסביבתית על איכות החיים וההשתתפות של ילדים עם מוגבלויות בקהילה ובמערכת החינוך.
כלי תצפיתי מעודכן להערכת השתתפות ותפקוד ילדים עם אוטיזם בפעילויות יום-יום במסגרת הגן, המספק תובנות למרפאים בעיסוק וצוותים חינוכיים.
גרסה מעודכנת לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO).
כלי תצפיתי זה פותח במטרה להעריך השתתפות ילדים בפעילויות יום-יום במסגרת הגן על ידי מרפאים/ות בעיסוק. הכלי מבוסס על מספר מודלים ותצפיות בריפוי בעיסוק. הכלי נבדק במסגרת מספר מחקרים שנעשו בארץ בקרב מגוון אוכלוסיות (ילדים עם וללא מוגבלויות וילדים ממגזרים שונים) ונמצא עם מ דדים פסיכומטריים טובים.
גרסה עדכנית פותחה והותאמה גם לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO), בשיתוף פעולה עם אלו”ט.
השפעת הנגישות הסביבתית על איכות החיים וההשתתפות של ילדים עם מוגבלויות בקהילה ובמערכת החינוך.
ממצאי מחקרים הבודקים את דפוסי ההשתתפות וגורמי הסביבה של ילדים עם ADHD ו-ASD.
כיצד לתמוך בהתפתחות תינוק שנולד פג באמצעות מגע, אחיזה ואינטראקציה מותאמת בחודשים הראשונים לחייו.