מרצה לתואר שני בחינוך מיוחד במכללה ללימודים אקדמיים באור יהודה בנושא לקויות למידה, שילוב והפרעות התנהגות. דוקטורנטית בחינוך באוניברסיטת דרבי.
כיצד מודל ה-ICF יכול לשפר שיתופי פעולה בטיפול ושיקום ילדים ולהשפיע על איכות חייהם.
אתגרי מורים ותלמידים בכיתות מחוננים עם לקויות למידה מילוליות: שיטות התמודדות חדשניות לתמיכה במיצוי הפוטנציאל.
וזו לא הסיבה היחידה שבגללה כדאי להיות חבר!
כיצד מודל ה-ICF יכול לשפר שיתופי פעולה בטיפול ושיקום ילדים ולהשפיע על איכות חייהם.
הבנת טורטיקוליס בילדים: אבחון, טיפול, והמלצות להתמודדות עם “צוואר עקום”.
מידע עדכני (פברואר 2024) על הטיפול התרופתי ב ADHD.