סדנא בנושא ויסות חושי – באר שבע

העמותה הישראלית להתפתחות הילד ושיקומו מזמינה אתכם לסדנא בנושא

עיבוד חושי? ויסות חושי? איזון חושי?

היבטים תיאורטיים וטיפוליים

השימוש במושגים הנוגעים לוויסות חושי הפך לשכיח בקרב אנשי חינוך וטיפול, יחד עם זאת, קיים ערפול בהגדרות ועולים לא מעט סימני שאלה אודות האבחנה, ההשלכות והטיפול בילדים עם ליקוי בוויסות החושי.

במפגש נגדיר את המושגים בתחום ונתעמק ביחסי הגומלין בין הפרופיל הסנסורי של הילד למידת השתתפותו בחיי היום יום

הסדנא תלווה בסרטים ובמתן כלים ואסטרטגיות להתמודדות ולטיפול.

תוכנית הסדנא

חלק ראשון – היכרות עם מושגים בסיסיים, מערכות תחושה ותהליכי העיבוד החושי כבסיס להבנת התנהגות של ילד המתמודד עם קשיים בתחום זה.

חלק שני – עקרונות טיפול כמאפשרים התמודדות חיובית והשתתפות מהנה בחיי היומיום הסדנא תתקיים ב-27 לפברואר בשעות 15:30 – 19:00 במרכז התפתחות הילד בבאר שבע ברחוב הצדיק מירושלים 2.

על מעבירות הסדנא:

סו סלע: מרפאה בעיסוק משנת 1988 , בוגרת תואר ראשון ושני בריפוי בעיסוק .BOT MSc מהאוניברסיטה העברית. עבדה במרכזים לשיקום תינוקות וילדים עם קשיים נוירו- התפתחותיים. מדריכה סטודנטים ומרפאים בעיסוק במרכזי טיפול שונים. בעלת קליניקה פרטית. מרצה בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה – תוכנית מבח“ר

דיקלה גול בורשטיין: מרפאה בעיסוק משנת 1992 בוגרת תואר ראשון ושני בריפוי בעיסוק .BOT MSc מהאוניברסיטה העברית. עבדה במרכז להתפתחות הילד ובמרכזים לשיקום תינוקות בילדים עם קשיים נוירו-התפתחותיים. בעלת ניסיון בעבודה עם ילדים עם קשיי ויסות חושי וריגשי ומשלבת עבודה לפי מודל DIR עם ילדים ומשפחותיהם. רכזת צוות ריפוי בעיסוק בגן מש“י בירושלים, חברה בצוות DIR ישראל, מדריכה הורים סטודנטים ומטפלים במרכזי טיפול שונים ובעלת קליניקה פרטית.

 

עלות הסדנא 70 ש“ח לחברי העמותה ו-100 ₪ למשתתפים שאינם חברי עמותה

רישום באתר העמותה www.child-development.org.il

לפרטים ושאלות ניתן לפנות לעדי קריגל הרכזת הארגונית של העמותה- במייל או בנייד admin@child-development.org.il – 054-9312751

הישארו מעודכנים!

הצטרפו לניוזלטר שלנו והיו ראשונים לקבל
תכנים חדשים מהאתר ישירות למייל שלכם

    סמן מי אתה:

    מאמר זה ניתן לקריאה ע"י חברי העמותה בלבד. לצפיה נא התחבר לאתר בכפתור חברי עמותה למעלה משמאל

    עדיין אינך חבר עמותה?