A collaborative process between caregivers and the family to create a personalized treatment plan to improve the child’s functioning.
Cultural adaptation of the PIC-ME assessment for assessing self-perception of executive functions in children – a version adapted for the Haredi population
Cultural adaptation of the PIC-ME tool for assessing executive functioning among Haredi children, while improving accuracy and cultural sensitivity in diagnostic procedures.
כדי לקרוא את הכתבה המרתקת הזו ושכמותה עליך להיות חבר
וזו לא הסיבה היחידה שבגללה כדאי להיות חבר!
- חברי העמותה זוכים להיות שותפים בקידום מטרותינו החשובות לטובת ילדים ומשפחות בקהילה שלנו.
- חברי העמותה מקבלים הטבות שונות, כגון גישה למידע חשוב, השתתפות בפעילויות וכדומה.
- הצטרפותכם תסייע לנו להמשיך ולקדם את רווחת הילדים.
- חברי העמותה זוכים בהנחות שוות שאתם לא רוצים לפספס!
Similar and engaging content
An updated observational tool for assessing the participation and functioning of children with autism in daily activities in the kindergarten setting, providing insights for occupational therapists and educational teams.
Tongue walking in children is usually a developmental phase that passes, or a habit that does not require intervention. If toe walking does not go away or worsens, it is important to seek evaluation by a medical team to rule out conditions that require treatment.




