גולוס, ויינטראוב, איטקין, בן-צור וואטרו, 2024 – בית הספר לריפוי ועיסוק, האוניברסיטה העברית בירושלים.
בחינת התועלות והמגבלות של רכיבה טיפולית והמלצות להפניה מקצועית.
כלי תצפיתי מעודכן להערכת השתתפות ותפקוד ילדים עם אוטיזם בפעילויות יום-יום במסגרת הגן, המספק תובנות למרפאים בעיסוק וצוותים חינוכיים.
גרסה מעודכנת לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO).
כלי תצפיתי זה פותח במטרה להעריך השתתפות ילדים בפעילויות יום-יום במסגרת הגן על ידי מרפאים/ות בעיסוק. הכלי מבוסס על מספר מודלים ותצפיות בריפוי בעיסוק. הכלי נבדק במסגרת מספר מחקרים שנעשו בארץ בקרב מגוון אוכלוסיות (ילדים עם וללא מוגבלויות וילדים ממגזרים שונים) ונמצא עם מ דדים פסיכומטריים טובים.
גרסה עדכנית פותחה והותאמה גם לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO), בשיתוף פעולה עם אלו”ט.
בחינת התועלות והמגבלות של רכיבה טיפולית והמלצות להפניה מקצועית.
כיצד תפקודי המערכת החזותית משפיעים על בקרת יציבה, התפתחות מוטורית וקוגניטיבית, ומהם הכלים לטיפול ושיפור בתפקודים אלה?
התמודדות של ילדים עם מוגבלויות שכליות עם אובדן אדם קרוב ומציע כלים מותאמים להנגשת המידע והשתתפות בטקסי אבל.