גולוס, ויינטראוב, איטקין, בן-צור וואטרו, 2024 – בית הספר לריפוי ועיסוק, האוניברסיטה העברית בירושלים.
חשיבות השתתפותם של ילדים עם מוגבלויות בפעילויות יומיומיות והשפעתה על איכות חייהם והתפתחותם.
כלי תצפיתי מעודכן להערכת השתתפות ותפקוד ילדים עם אוטיזם בפעילויות יום-יום במסגרת הגן, המספק תובנות למרפאים בעיסוק וצוותים חינוכיים.
גרסה מעודכנת לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO).
כלי תצפיתי זה פותח במטרה להעריך השתתפות ילדים בפעילויות יום-יום במסגרת הגן על ידי מרפאים/ות בעיסוק. הכלי מבוסס על מספר מודלים ותצפיות בריפוי בעיסוק. הכלי נבדק במסגרת מספר מחקרים שנעשו בארץ בקרב מגוון אוכלוסיות (ילדים עם וללא מוגבלויות וילדים ממגזרים שונים) ונמצא עם מ דדים פסיכומטריים טובים.
גרסה עדכנית פותחה והותאמה גם לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO), בשיתוף פעולה עם אלו”ט.
חשיבות השתתפותם של ילדים עם מוגבלויות בפעילויות יומיומיות והשפעתה על איכות חייהם והתפתחותם.
שיטות פיזיותרפיה לשיפור איכות החיים והתפקוד המוטורי בבנות עם תסמונת רט.
ממצאי מחקרים הבודקים את דפוסי ההשתתפות וגורמי הסביבה של ילדים עם ADHD ו-ASD.