גולוס, ויינטראוב, איטקין, בן-צור וואטרו, 2024 – בית הספר לריפוי ועיסוק, האוניברסיטה העברית בירושלים.
לקויות למידה: הגדרות, מאפיינים ואבחון – כל מה שחשוב לדעת כדי לתמוך בילדים עם קשיים אקדמיים ורגשיים.
כלי תצפיתי מעודכן להערכת השתתפות ותפקוד ילדים עם אוטיזם בפעילויות יום-יום במסגרת הגן, המספק תובנות למרפאים בעיסוק וצוותים חינוכיים.
גרסה מעודכנת לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO).
כלי תצפיתי זה פותח במטרה להעריך השתתפות ילדים בפעילויות יום-יום במסגרת הגן על ידי מרפאים/ות בעיסוק. הכלי מבוסס על מספר מודלים ותצפיות בריפוי בעיסוק. הכלי נבדק במסגרת מספר מחקרים שנעשו בארץ בקרב מגוון אוכלוסיות (ילדים עם וללא מוגבלויות וילדים ממגזרים שונים) ונמצא עם מ דדים פסיכומטריים טובים.
גרסה עדכנית פותחה והותאמה גם לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO), בשיתוף פעולה עם אלו”ט.
לקויות למידה: הגדרות, מאפיינים ואבחון – כל מה שחשוב לדעת כדי לתמוך בילדים עם קשיים אקדמיים ורגשיים.
כאב אצל ילדים עם שיתוק מוחי: גורמים, דרכי זיהוי, והתערבות לשיפור איכות החיים.
טיפים מעשיים להורים לסיוע לילדיהם לפתח מיומנויות סדר וארגון שיתמכו בהצלחתם בבית ובמסגרות חינוכיות.