גולוס, ויינטראוב, איטקין, בן-צור וואטרו, 2024 – בית הספר לריפוי ועיסוק, האוניברסיטה העברית בירושלים.
בחינה של תרומת הטכנולוגיה להעצמת משחק ופנאי עבור ילדים עם מוגבלות, והנגשת פעילויות להתפתחות, הנאה ושיתוף חברתי.
כלי תצפיתי מעודכן להערכת השתתפות ותפקוד ילדים עם אוטיזם בפעילויות יום-יום במסגרת הגן, המספק תובנות למרפאים בעיסוק וצוותים חינוכיים.
גרסה מעודכנת לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO).
כלי תצפיתי זה פותח במטרה להעריך השתתפות ילדים בפעילויות יום-יום במסגרת הגן על ידי מרפאים/ות בעיסוק. הכלי מבוסס על מספר מודלים ותצפיות בריפוי בעיסוק. הכלי נבדק במסגרת מספר מחקרים שנעשו בארץ בקרב מגוון אוכלוסיות (ילדים עם וללא מוגבלויות וילדים ממגזרים שונים) ונמצא עם מ דדים פסיכומטריים טובים.
גרסה עדכנית פותחה והותאמה גם לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO), בשיתוף פעולה עם אלו”ט.
בחינה של תרומת הטכנולוגיה להעצמת משחק ופנאי עבור ילדים עם מוגבלות, והנגשת פעילויות להתפתחות, הנאה ושיתוף חברתי.
מה עליי לעשות כהורה כדי לדאוג שהילד שלי יתקדם בצורה הכי טובה ואופטימלית בשבילו?
מחקר השוואתי החושף את הקשר בין דפוסי התנהגות ייחודיים ללחץ הורי בקרב אמהות ישראליות לילדים עם ASD, תסמונת דאון, והתפתחות טיפוסית.