מרצה לתואר שני בחינוך מיוחד במכללה ללימודים אקדמיים באור יהודה בנושא לקויות למידה, שילוב והפרעות התנהגות. דוקטורנטית בחינוך באוניברסיטת דרבי.
תהליך שיתופי בין מטפלים למשפחה ליצירת תוכנית טיפול מותאמת אישית לשיפור תפקוד הילד.
אתגרי מורים ותלמידים בכיתות מחוננים עם לקויות למידה מילוליות: שיטות התמודדות חדשניות לתמיכה במיצוי הפוטנציאל.
וזו לא הסיבה היחידה שבגללה כדאי להיות חבר!
תהליך שיתופי בין מטפלים למשפחה ליצירת תוכנית טיפול מותאמת אישית לשיפור תפקוד הילד.
מאמר זה מבוסס על הרצאה שהועברה במסגרת העמותה הישראלית לריפוי בעיסוק בנושא ליקויים בויסות חושי באוניברסיטת תל אביב בנובמבר 2012.