גולוס, ויינטראוב, איטקין, בן-צור וואטרו, 2024 – בית הספר לריפוי ועיסוק, האוניברסיטה העברית בירושלים.
התבוננות בתיאוריות התפתחותיות ובחינת תפקידם הייחודי של בעלי חיים בתרומה לצמיחה רגשית וחברתית של ילדים.
כלי תצפיתי מעודכן להערכת השתתפות ותפקוד ילדים עם אוטיזם בפעילויות יום-יום במסגרת הגן, המספק תובנות למרפאים בעיסוק וצוותים חינוכיים.
גרסה מעודכנת לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO).
כלי תצפיתי זה פותח במטרה להעריך השתתפות ילדים בפעילויות יום-יום במסגרת הגן על ידי מרפאים/ות בעיסוק. הכלי מבוסס על מספר מודלים ותצפיות בריפוי בעיסוק. הכלי נבדק במסגרת מספר מחקרים שנעשו בארץ בקרב מגוון אוכלוסיות (ילדים עם וללא מוגבלויות וילדים ממגזרים שונים) ונמצא עם מ דדים פסיכומטריים טובים.
גרסה עדכנית פותחה והותאמה גם לילדים עם אוטיזם (ASD-SPO), בשיתוף פעולה עם אלו”ט.
התבוננות בתיאוריות התפתחותיות ובחינת תפקידם הייחודי של בעלי חיים בתרומה לצמיחה רגשית וחברתית של ילדים.
מה חשוב לדעת על הושבת תינוקות? מתי נכון להושיב, כיצד לעשות זאת בצורה בטוחה, ומהם הסיכונים בהושבה מוקדמת או בהימנעות ממנה?
הבנת תהליך קבלת האבחנה ומשמעותה לטיפול, לקידום הילד ולהתמודדות המשפחתית.