מרצה לתואר שני בחינוך מיוחד במכללה ללימודים אקדמיים באור יהודה בנושא לקויות למידה, שילוב והפרעות התנהגות. דוקטורנטית בחינוך באוניברסיטת דרבי.
המודל המשולש: גישה חדשנית להבנת ADHD בגיל הרך דרך מזג, תפקודים קוגניטיביים והמרכיב הרגשי.
אתגרי מורים ותלמידים בכיתות מחוננים עם לקויות למידה מילוליות: שיטות התמודדות חדשניות לתמיכה במיצוי הפוטנציאל.
וזו לא הסיבה היחידה שבגללה כדאי להיות חבר!
המודל המשולש: גישה חדשנית להבנת ADHD בגיל הרך דרך מזג, תפקודים קוגניטיביים והמרכיב הרגשי.
כיצד מודל ה-ICF יכול לשפר שיתופי פעולה בטיפול ושיקום ילדים ולהשפיע על איכות חייהם.
מה ההבדל בין גדילה להתפתחות, ואיך הם משפיעים זה על זה?